12/31/2007

Happy 2008!!!!!!

Happy New Year to all VTSS readers!!

9 意見:

Anonymous said...

新年快樂阿
我下午把錢轉給你嘍
要寄的時候再通知我一下

Anonymous said...

Happy New Year!!!

Anonymous said...

happy new year! guys~
hope everyone can get what they want~peace

Anonymous said...

V叔
新年快樂壓~~
打給你也不接 該不會9點就來去睡了吧
台北超有跨年的氣氛
到凌晨三點
路上的人還多到像是古惑仔要去車拼了
新的一年看到101煙火 心情超好的
祝你新的一年 也要很開心唷~~

VTSS vince said...

To 北,
Happy new year..我會通知你!

To ken,
Happy new year & Happy all armies setted up...LOL~

To Rich,
yeah..Happy new year and "RICH" forever

To 梅嬸,
我有看到電視轉播...那個捷運站真的太扯..happy new year!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

還好我騎車去 哈
不然搭捷運回家都不知道幾點了

VTSS vince said...

to 北,
對..一定要騎車.不然搭捷運回到家應該可以順便吃早餐了.

Anonymous said...

armies???
some A-hole stole a toxic from me...
不要得!那些人在度假還要上去跟我鬥投..

VTSS vince said...

HAHAHAAHAHAHAHAHAHA..yeah that bastard..真是要不得!!

Related Posts with Thumbnails