4/22/2008

Cube Style--Japanese Design


日本的傢俱設計,為了能夠適應地狹人稠的先天限制,往往有空間魔術師的美名。這張極簡餐桌椅就是個代表。。 CHECK HERE

9 意見:

sarah said...

我先前看一齣港劇也是有類似這樣收納的家俱..收起來是顆球型狀

VTSS vince said...

光聽就覺得很酷.... :)

Anonymous said...

我知sarah說那一套家俱...
hehe..每套港劇我都看...

VTSS vince said...

hahahahahhaa...you love watching 港劇?

any photos? i wanna see....

Anonymous said...

yeah...i am from HK, you know.. :P

i sort of forgot how it looks like....think it was like a egg shape.....totally forgot..

VTSS vince said...

ha..many people here love to watch 港劇..but now 日劇 and 韓劇 are more popular than 港劇..there are still some die-hard fans tho...

sarah said...

印象中是藤製的..
港劇日劇我愛看
韓劇就還好了

VTSS vince said...

哈,我媽超迷韓劇....我是都不看,我對連續劇一向沒耐性...

VTSS vince said...

哈,我媽超迷韓劇....我是都不看,我對連續劇一向沒耐性...

Related Posts with Thumbnails