4/06/2008

Happy Birthday to Me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha..Today (April 6th ) is my birthday...

祝我生日快樂!! 謝謝所有祝福我的家人好友! 你們大家也都快樂!!

這也代表我的BLOG已經滿兩年囉..前年生日開始寫潮玩文章也已經累積了478篇..

謝謝所有一起和我參與的朋友. Thank you all!

13 意見:

Anonymous said...

Happy Birthday!!

getting older now, time for you to have a little vince...

Anonymous said...

時間過的好快

恭喜拉 vince大

Anonymous said...

С днём рожденья! 我家沒麵粉,沒法作個九層蔥油餅,欠著吧!哈哈!time for you to have a little vince真是一句好祝詞,我決定借用:P

Anonymous said...

happy birthday Vince
hope you keep sharing every good news of designer's toys from world! your more than two years passion will keep walking!never end~~happy birthday ~Man !

Anonymous said...

OMG! It's my birthday too! Happy birthday to you and me!

Anonymous said...

TO V叔
生日快樂呀~
真是可惜 不給我機會表現
我可是清好喉嚨了

祝你不只生日快樂 是要天天快樂~

PS:都忘了問你東西有沒有收到咧~

said...

不知V大肯不肯接受我這遲來的祝福 哈哈
V大生日快樂阿阿阿阿阿阿阿阿阿 :)

said...

不知V大肯不肯接受我這遲來的祝福 哈哈
V大生日快樂阿阿阿阿阿阿阿阿阿 :)

Anonymous said...

不知V大肯不肯接受我這遲來的祝福 哈哈
V大生日快樂阿阿阿阿阿阿阿阿阿 :)

said...

不知V大肯不肯接受我這遲來的祝福 哈哈
V大生日快樂阿阿阿阿阿阿阿阿阿 :)

VTSS vince said...

to ken,
thanks a lot..haha..little vince?I'm waiting for your little ken la..I can give him a big red envelope..LOL~

to 阿均,
感謝感謝!!是啊,再度老了一歲..錢也花了更多...感覺很悽涼..

to bepa,
你的俄文真是特別..謝謝啦!!蔥油餅你就好好給我欠著先..下次請桿20張.蔥花要三星蔥..我會好好表演我吃蔥油餅的功力..

to rich,
thanks a lot man.yeah I'll keep going..thanks for coming my blog..hope you guys will enjoy it in future.

to deepman,
hey..it's very amazing our birthday are both in April 6th..haha..Happy Birthday to you tooooooooooooo..

to ㄚ胖,
感謝感謝!有有有有..收到了!!很酷的T shirt!!我喜歡那種墨綠!!I love it!!雖然你的小薑餅還在我書桌上..哈哈!我會趕在端午節前寄出嘿..


to 北,
當然當然!!不簡單你還傳了4次..收到了!謝謝啦!感謝再感謝!

Anonymous said...

a lil of late.....but still

HAPPY BIRTHDAY!^^

your blog's superfan.

VTSS vince said...

thank you so much Natur.

and thanks for coming here...LOL~

Related Posts with Thumbnails