3/03/2007

My Black Army

Black is CLASSIC.
Black is POWER.
Black is AMAZING.
Black is AWESOME.

All these black bad boys are my collection. This is my first time gathering them after 4 or 5 years collecting.I didnt focus on black color in past but yes,black is one of my fave colors. Almost every designer's toy comes with black version like kaws companion,Bounty Hunter,even James Jarvis and Michael Lau's stuff.I'm really glad to show you guys my black color coded army. Actually they all Look impressive in person..

我早先寫過一篇關於黑色潮流的文章.大抵敘述了我對黑色潮玩的看法.今天有空將我幾近全部的黑色傢伙一字排開,來個團體照.陳列他們並沒有花我多少時間,但是想想這幾年為了收藏他們所花的心思,絕對可以洋洋灑灑一番...我到現在還記得買kaws 99' companion的曲折,還記得怎麼買到Michael Lau Mr.shoe shadow version,還記得在KAWS官網中風之前,搶到Pushead black,還有那隻"北原山貓"怎樣從SDCC飛來我家...

其實我還是少了很多經典的黑色系列潮玩.譬如kaws black chum(黑色米其林)和KIDROBT Figure series 4 Halloween等等.但也無妨,我倒是不強求非將黑色潮玩收齊不可.黑色代表的經典不在於擁有全部..有些黑色我倒是寧可錯過.

收藏是一件簡單又快樂的事,在你按下快門的那一剎那,一定可以深深體會.....

4 意見:

Anonymous said...

Vince:
我想我也能了...

不過我更了的是...

該睡了...

VTSS vince said...

To 梅子,

拍照方知收藏難...我想你昨晚功力應該瞬間暴增吧? :)

To 雷鬼詩人,

早睡早起身體好.

Anonymous said...

v董我也要學拍照

VTSS vince said...

To j丁,

很好...

驢子的裸照?

Related Posts with Thumbnails