1/28/2008

My room glance


這張照片照一段時間了..過年前會來個大搬風..因為我的ringo bear不知道要塞哪去..
這幾天陸陸續續整理了些收藏,才發現我竟然有隻全新連拆都沒拆過的kaws'99 companion還好好躺在盒子裡...他被擠在櫃子的角落徹底被我遺忘,幸好仍完好如初..我有點驚嚇我竟忘了他,搞不好他是現在全世界唯一全新的99 companion也說不定.

真希望哪天可以從櫃子裡挖出lava bunny.哈哈

2 意見:

Anonymous said...

yeah...you continue to dig for the lava...i know where it is...give me 2000 and i will tell you where it is hidden..
and dig for that sleepless while u are at it...

damn you, i don't even have 1 kaws item...

VTSS vince said...

hahahaha..yeah right...where is it?

damn you..you have WW set.

Related Posts with Thumbnails