2/18/2007

Outdoor series part 2--Mr.Leon where are you?

想不到我主人說新春要帶我出門,竟是帶我到聖母廟拜拜...說穿了他是去觀光的吧?有夠多人的..但是我主人很夠意思,讓我在某個大殿(不知道名稱是因為他從頭到尾都不知道在晃哪門子神)照了我生平第一張寫真照.. 看我凝視遠方的眼神,有沒有帶著淡淡的憂鬱氣息?有沒有透露出些許的靈氣?這就對了,基本上我不以外表取勝的.

唉..但是在這些都不吃香了..現在是型男當道的時代..所以,我刻意剪了個很屌的頭,參考一下我的造型.我自認為很潮...但是我主人說我想太多...

今天是大年初一,新春我也要來跟大家說吉祥話.祝大家....



跟我一樣帥.謝謝!

4 意見:

Anonymous said...

haha..the pic is hell of funny..
now i think i might get myself one of those....i don't mean the hair style..
the hair might look good on you..物似主人型..

VTSS vince said...

To Ken,

hahaha..Leon is funny especially his hair and face..LOL!

nononono..我的髮型比他好太多了啦..我是走型男路線的..哈哈哈!

Anonymous said...

Totally agree with Ken for 物似主人型, certainly not mean to the hair but the chubby shape...haa.....it's stylish.....CH

VTSS vince said...

You know me CH?

yeah right..cubby shape.thanks for this.

Let me know whow you are and I'll give you my newest pix.WAHAHAHA

LOL

Related Posts with Thumbnails