1/26/2007

KAWS OF Companion print

KAWS官網發布的最新消息.

KAWS OF COMPANION PRINT BLACK version. 限量100張.有簽名和序號. 20吋正方.700美金.

就在這裡.我又是只能流口水的份了. 照片來自KAWS blog.有粉紅色的鑲邊來著..

15 意見:

Anonymous said...

應該又會"server crash"了吧?
但我想大家也都習慣了....

Anonymous said...

蜜月灣大大,你會把TETTER跟OBEY那隻DUNNY一起買嗎??

Anonymous said...

that print should be available for a while...700 for a print..no thank you..
i would rather used the money on the bronze KxP...hehe, i might bid on it..

talking about the obey..don't think i will be buying it..releasing 2000 piece..KR is will be qee someday..

VTSS vince said...

To hola,

server crash我倒是不覺得.畢竟一張700美金的海報真的不便宜.上次OG色系的海報也是撐了很久還是賣不掉.我想這次應該也是一樣.雖然限量100張.但我猜真正第一時間就搶著下標的買家不會太多.

我認為訂價確實貴了些.^^

VTSS vince said...

To 阿龍,

說實話我對8吋的obey dunny並無特別好感.3吋的就很夠用了.

覺得KR為了搶錢而出..你有觀察的話會發現現在的dunny根本沒有限量的意義.說是量產還比較貼切.

我有朋友想訂..你需要的話再說囉

VTSS vince said...

To Ken,

haha..yes!can not agree more.

KR is Qee now.Every dunny series now is at least 1600 run and seems they wanna earn big money in dunny market. I bet someday they will release 20 inch dunny or so..

Anonymous said...

Vince:
呵~~~真的是太太太"高貴"了..
一起流口水吧!

VTSS vince said...

To 雷鬼詩人,

美麗的東西都是帶刺的..呵呵.

Anonymous said...

"3吋的就很夠用了"??...
hahaa...Size Matter..Bigger is better..

VTSS vince said...

To Ken,

No no no bro..你有所不知啦..Harder is better.還有,3吋是寬度.........

LOL!

Anonymous said...

鳴...
閣下言之有物唷~~~~^^"

Anonymous said...

3吋寬度跟3吋長度...不敢想象...

VTSS vince said...

To 雷鬼詩人,Ken,

一定要的.

基本上那是象皮病的一種..哈哈哈

Anonymous said...

kaws琳恩鬼打牆。

VTSS vince said...

猩猩之夥,可以療猿.

Related Posts with Thumbnails