1/31/2007

Artists you wanna know--part 1

今天是一月的最後一天,照原訂的計畫是要寫篇一月份的總結.但我發現一月份我太認真寫了,沒啥好補充的.剛好今天早上一位朋友突然問我:你收了這麼多設計師的玩具,那你知道設計師本人長怎樣嗎?有帥的嗎?(這才是她的重點吧.....).其實答案還不簡單,只要 Google 一下不就得了.但我秉持服務大眾的精神,還是挑了幾張大家比較熟的設計師照片跟大家分享.以下排序不代表我的喜好程度.先預告一下2月份之後還有part2和part3..左邊這位戴帽子的先生就是大名鼎鼎的KAWS.說真的我沒看過他沒戴帽子的樣子..有照片的人可以分享一下.他胸前那個..感覺像是奶嘴.該不會......剛搖完吧?至於右邊這位,不用我介紹吧?他不是重點.你要覺得他是納豆我也沒意見...
這位就是近日紅透半邊天的Joe Ledbetter.有沒有帥到?有沒有?有沒有?有沒有?陳盧比你看到沒啦??我在問妳.....
這是Joe和他的女友Amy...我相信這對陳盧比小姐是一個嚴重的打擊.還有,男生到了中年就要多運動...真的.這是美國pop art教父Ron English.超性格的造型.他是我相當喜歡的設計師.改天我再好好介紹他. 這張照片是Ron English最近在 Strangeco 為他的新作Cathy Cowgirl所舉辦的solo show中所攝.我只有一個感想......我也要!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 大家都熟悉的Frank Kozik.滿手刺青是他的個人特色.他去年來過台灣,相信很多人看過他本人. Gary Baseman.我知道很多人很迷他.非常和藹的設計師.相當幽默風趣.去年來台也掀起一陣小小炫風...大家都在等他的HotChaChaCha....
我承認我貼錯了......剛吃飽飯的請忍耐一下好嗎?下次不會了.最多純美姐就好...



接下來還會有一堆設計師等著介紹.我會盡量把連結做好一點.

14 意見:

VTSS vince said...

To 梅子,

噎著? 不會吧...你不是正等我貼你的偶像Tony Chen嗎?

怎麼了?這才孔慶祥而已...

Anonymous said...

Vince:
早...
從最後一張開始..
我發現..



以後的日子不好過嚕!
如果你開始執意要這樣的話...
哈哈....

joe的第一張比較帥...
PS:我記得有看過一個設計師好像叫v什麼的~
哈..記憶力不好~一個v開頭的誰都猜不到~~^^"

Anonymous said...

She bangs)))She bangs)))

Anonymous said...

ahh...i debated for a whole month on that surfboard.. at that time 2600 was unrealistic...

the only english toy i have is the GID supersize..

i think we should make a vinyl out of the shebang dude..we could make a killing..

i can't wait till march to get joe's painting...and ringo later..

VTSS vince said...

To 雷鬼詩人,

放心,我不會這麼殘忍.我會克制自己...那下一張就是純美姊了.

v什麼? 嗯,VICKY? VIKIE? VIVIAN?

VTSS vince said...

To 孔慶喬,

噓...小聲一點啦.ㄟㄟ..你是他妹的這件事我可沒說出去.

不要洩了底!

幫我跟你哥要簽名啦.....

VTSS vince said...

To Ken,

2600? gesus I even dont know that's soooooo expensive.Did you join that show ken?

I have three English Supersized but GID...HAHAHAHA! I love it's box design.

hahaha..that's a good idea but,does anyboby know where william is now? haha..He ever is American super idol before..that's f*ckin' crazy

I'm soooo jealous you can go there and buy some Joe's stuff...Is 5D&M in san diego right?

Anonymous said...

the GID supersized is a must..the other color are not that original..joshua's friend helped me to get that gid(that stupid store don't do shipping)..

yup, 5d in san diego...
i will for sure drive 8 hours to get there and wait in line..

in fact, most good stuff are down in southern california..i should move down south..

VTSS vince said...

ya you'r right ken.GID is the hardest one to find..I ever tried to do some search but failed..

And hire some homeless ya know...haha!

8 hours to drive..that's a long long time...you should grab more than 5 pieces including mine..and you def. wil make a huge profit.

Anonymous said...

Vince:
查到啦!查到啦!

小的去查的結果回來啦!

是"Voltaire"

http://www.starland.com/sf-sc/sf05/images/Voltaire.jpg

Anonymous said...

Talk to me~ Tell me your name~

VTSS vince said...

To 雷鬼詩人,

他是哪位? 我還真的不知道...

VTSS vince said...

C'mon william,

Show me your she bang dance...that's superb.

YOU R DA MAN Wiliam!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Voltaire我知道是哪位,就是幫QEE設計DEAD BEAR跟BUNNY熊那位很有型的設計師~!!

Related Posts with Thumbnails